03 Haziran 2006

Aşama 1 - Alyanslar alınır | Aşama 2 - Anneler tanışır

Tarih 03.06.2006, alyans bakmaya gidilir, dolaşılır dolaşılır, herşey çok abartılı bulunur. Sonra "klasik" alyansda karar kılınır, mutlulukla alınacak kuyumcuya girilir, daha önce bakılmış alyanslara tekrar bakılır, denenir ve kesin karar verilir. :)) çok eğlenceli. İçine yazı yazalım mı sorusuna cevap için karşılıklı bakışılır, sonra isimlerin yazılmasına ama nişan tarihi yerine yıllar önce ilk el ele tutuşulan, göz göze gelinen günün tarihinin yazılmasına karar verilir. Bu sırada hınzır gülücükler atılır karşılıklı, yaramazlık yapılmıştır yine, çok eğlencelidir böylesi, ve çok daha anlamlı.
Öğleden sonra, pasta alınır ve kız evine gidilir. Anneler tanıştırılacaktır. Sohbet güzel gelişir, herkes rahatlar, yenilir içilir. Akşam eve dönülür, bir aşama daha geçilmiş ve sonuca bir adım daha yaklaşılmıştır.
Sırada kahramanlarımızı çok daha zor bir görev beklemektedir.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben demiştim eninde sonunda doğru yolu bulacaksınız diye :)

Hayırlı olsun, çok sevindim...

Devamını da heyacanla bekliyoruz, sanırım haftaya da geleneksel seremoni gerçekleşecek?

Uzun Uzak Adam dedi ki...

Ben bu beklenmeyeni bekliyordum. Zira onca yıldır seni tanıyorum. Süper şahane habere çok mutlu olduğumu ve geleceğiniz konusunda da müthiş Umut dolu olduğumu belirtmeliyim.
Ben kendi karanlık dehlizlerimde sessiz ve derin iç çekişlerle gezinirken aydınlığın tam ortasında kardeşimin bu birlikteliğe tüm içtenliğiyle karar vermiş olmasına nasıl sevindim bilemezsin.
En kısa zamanda görüşmek dileğimle...

Doğan dedi ki...

Aslında heryerde karanlık dehlizler var, ben sizin için yolu biraz aydınlatacağım, peşimden gelin diye. Hiçbir karanlık sonsuza kadar sürmemeli...Herbirimiz çok daha mutlu olacağız, gelecekte Umut var!

Adsız dedi ki...

Sevinç dolu bu başlangıç, sevgi dolu bir geçmişin getirisi.Çok mutlu oldum, sizin de çok mutlu olacağınızı biliyorum.Düğünün tam tarihi belliyse haber ver de ona göre ayarlamalarımı yapayım.Kalbim kabardı, güzel hayallere daldım.
Candan.

Adsız dedi ki...

Doğan seni tekrar tebrik ederim. Bu ayki kitap toplantısına sadece uğradığım için ayrıntılar için seni sıkıştıramadık. Okurken şunu fark ettim. Bizde eşimle aileler için alyans almıştık fakat içine hiçbir şey yazdırmadık. Sonra (evlilik seremonisi bitince) çıkarken beraber aldığımız yüzüklerimiz vardı onları alyans ilan ettik ve çıktığımız ilk günün tarihini yazdık. Aşkın yolu bir sanırım. Siten çok güzel Sevgiler,
Thyke Meltem